loading...
ღ aLoNe bOy ღ
asm بازدید : 628 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (1)

بهترینی




دوست دارم چون دلمو نمیشکنی تو

بیشتر از خودم فکر منی تو

دوست دارم چون همیشه کنارمی تو

خسته که باشم بی قرارمی تو

به خاطر دلت که دریاست

چشمایی که تموم دنیاست

همیشه از خودت گذشتی

به خاطر همین که هستی دوست دارم

تو واسه من نفسی...نیست مثل تو کسی ...یه ستاره روی زمینی

تو پاک و مهربونی ....تو قدرمو میدونی ...توی دنیا بهترینی

تو واسه من نفسی...نیست مثل تو کسی ...یه ستاره روی زمینی

تو پاک و مهربونی ....تو قدرمو میدونی ...همین که هستی ...بهترینی ....بهترینی ...بهترینی.....

دوست دارم چون که تکیه گاهمی تو

تو گریه هام همیشه پناهمی تو

آره دوست دارم چون تو شبا ستارمی تو

همه میگن نیمه گمشدمی تو

به خاطر دلت که دریاست

چشمایی که تموم دنیاست

همیشه از خودت گذشتی

به خاطر همین که هستی دوست دارم

تو واسه من نفسی...نیست مثل تو کسی ...یه ستاره روی زمینی

تو پاک و مهربونی ....تو قدرمو میدونی ...توی دنیا بهترینی

تو واسه من نفسی...نیست مثل تو کسی ...یه ستاره روی زمینی

تو پاک و مهربونی ....تو قدرمو میدونی ...همین که هستی ...بهترینی ....بهترینی ...بهترینی.....


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nazanin در تاریخ 1348/10/11 و 17:07 دقیقه ارسال شده است

mer30 ke be man sar zadi va nazar gozashtiشکلکشکلکشکلکشکلک=D
music webet alye kheyli khoshgleشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تنهایی یعنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرتون در مورد این وب ؟
    پیوندهای روزانه
    alone
    سلام
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 1,610
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,123
  • بازدید ماه : 5,645
  • بازدید سال : 72,249
  • بازدید کلی : 560,218